/Files/images/Методична робота.gif

Педагогічні ради

№ з/п Зміст роботи Термін Відповідальний Форма роботи
I. «Пріоритетні завдання педагогічного колективу дошкільного навчального закладу у контексті створення інноваційного освітнього простору Нової української школи» 1. Створення в дошкільному навчальному закладі інноваційного освітнього простору Нової української школи. Завдання педагогічного колективу на 2017/2018 навчальний рік 2. Обговорення і затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на 2017/2018 н.р. 3.Ознайомлення з Інструктивно-методичними рекомендаціями «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році» (Додаток 1 до листа МОН України від 13.06.2017 № 1/9-322). 5.Вибір освітніх програм, затвердження розкладу занять та форм планування, плану гурткової роботи та спільної роботи із ЗОШ №2 6.Підсумки оперативно-оглядового контролю щодо проведення літнього оздоровлення та підготовки до нового навчального року 31.08. 2017 р. завідувач Шабельник І.А. завідувач Шабельник І.А. Вихователь-методист Грошева Л.І. Завідувач Шабельник І.А. Вихователь-методист Грошева Л.І. Доповідь, презентація План Лист МОНУ Програми, розклад, плани Інформація
II. 2.«Формування у дошкільників цілісної картини світу і здатності застосовувати набуті знання у різних життєвих ситуаціях через впровадженя педагогіки партнерства та інтегрованого підходу» 1. Концептуальні засади педагогіки партнерства в дошкільному навчальному закладі 2.Особливості готовності вихователів до реалізації педагогіки партнерства 3 Проектна діяльність як сучасний формат соціалізації дошкільника (з досвіду роботи ) 4. Використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи (з досвіду роботи ) 1. 5. 4. Результати тематичного вивчення рівня логіко-математичного розвитку .11. 2017 р. Вихователь Мітяєва Л.А. Вихователь Кофанова О.С. Вихователь Борисенко Т.С. Вихователь Толстокора Л.В. Вихователь-методист Грошева Л.І. Доповідь Доповідь Доповідь Досвід Довідка
III. 3.«Формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільнят шляхом впровадження екологічної грамотності та здорового способу життя» 1. Здоров’язбережувальне середовище: яким воно має бути 2. Позитивне ставлення до себе та інших – запорука здоров’я 3. Формування елементарних екологічних знань засобами гри 4. Про роботу гуртка «Здоров’ячок» 5. Підсумки моніторингу стану фізичного розвитку дошкільників .02. 2018 р. вихователь Семеннікова С.М. Вихователь Мітяєва Л.А. Вихователь Бондарчук В.І. Вихователь Кофанова О.С Вихователь- методист Грошева Л.І. Доповідь Доповідь Доповідь Звіт Довідка
IV. 4.«Організація сучасного освітнього середовища дошкільного навчального закладу, сприятливого для національно-патріотичного виховання і формування гармонійно розвиненої особистості. Підсумки роботи за рік» 1. Лінгводидактичні підходи до створення інноваційного мовленнєвого середовища в ДНЗ в контексті Нової української школи 2. Створюємо розвивальне читацьке середовище. 3. Особливості організації осередку з національно-патріотичного виховання у різних вікових групах дитсадка. 4.Підсумки комплексного вивчення результативності роботи з реалізації інваріантної складової Базового компонента у старшій групі 5. Підготовка до літнього оздоровчого періоду .05. 2017 р. Завідувач Шабельник І.А. Вихователь Бондарчук В.І. Вихователь Толстокора Л.В. Вихователь- методист Грошева Л.І. Завідувач Шабельник І.А. Доповідь, презентація Доповідь Аналіз Довідка План

Підвищення педагогічної майстерності

Семінари

Зміст роботи Термін Відповідальний Вихід, прим.
1 Педагогіка партнерства в дошкільному навчальному закладі як етичний концепт та основа формування інноваційного освітнього простору Нової української школи (з використанням презентації Остапенко А.О.) 10.2017 Завідувач Шабельник І.А До педради
2 Формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільнят 12.2017 р Вихователь Мітяєва Л.А. До педради та атестації
3 Організація ігор з піском дітей різного віку 03.2018 р. Вихователь Толстокора Л.В. До педради, до відома
4 Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку 05.2018 Вихователь Синельник М.С. До педради, до відома

Нетрадиційні форми роботи

1 Тренінг для педагогів «Гра-стратегія: формуємо соціальний досвід дошкільнят» 10.2017 Вихователь- методист Грошева Л.І. До педради
2 Майстер-клас «Веселкова музикотерапія» (досвід впровадження програми з музичного розвитку дошкільників) 11. 2017 Музичний керівник Буткевіч Н.Г. До педради та атестації
3 Тренінг для вихователів «Фізкультурно-оздоровча робота: втілюємо комплексний підхід» 01.2018 Вихователь- методист Грошева Л.І. До педради
4 Майстер-клас із малювання жмаканим папером для вихователів «Чарівна кулька казку нам малює» 02.2018 Вихователь Кофанова О.С. До педради
4 Коучинг для педагогів «Патріотичне виховання: як зробити дієвим» 04.2018 Вихователь Семеннікова С.М. До педради
Консультації
1. Принцип інтеграції Блочно-тематичний підхід до планування 09.2017 Завідувач Шабельник І.А До відома, до педради
2. STREAM – освіта для дошкільників 11.2017 Вихователь Бондарчук В.І. До відома
3. Ігровий стретчинг – сучасний засіб зміцнення здоров’я 01. 2018 Інструктор з фізкультури Філіпова А.О. До педради
4. Використання карток-піктограм та прийомів ТРВЗ. Ігри для середньої та старшої груп 03.2018 Вихователь Борисенко Т.С. До педради
Кiлькiсть переглядiв: 663

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.