/Files/images/Методична робота.gif

Оcновні завдання на новий 2018/ 2019 навчальний рік:

На основі аналізу роботи закладу за минулий навчальний рік, з урахуванням виявлених проблем, потреб дошкільного навчального закладу та з метою реалізації завдань, які висуває сучасне суспільство перед працівниками дошкільної ланки освіти, у 2018/2019 навчальному році педагогічний колектив дошкільного навчального закладу буде поглиблено працювати над наступними завданнями:

1. Формування у дошкільників системи цінностей, культури світобачення через впровадженя освіти сталого розвитку

2. Реалізація інтегрованого підходу в освітньому процесі ДНЗ, орієнтованого на розвиток дитини

3. Забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нової української школи»

План методичної роботи

в Балаклійському дошкільному закладі (ясла-садок) №1

№ з/п Зміст роботи Термін Відповідальний Форма роботи
I.

«Дошкільна освіта: реальні кроки в наявних умовах»

1. Завдання педагогічного колективу на 2018/2019 навчальний рік 2. Обговорення і затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на 2018/2019 н.р. 3.Ознайомлення з Інструктивно-методичними рекомендаціями «Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році» від 13.06.2018 №1/9-386 4.Вибір освітніх програм, затвердження розкладу занять та форм планування, плану гурткової роботи та спільної роботи із ЗОШ №2 5. Ознайомлення з планом курсової перепідготовки та проведенням атестації педагогічних працівників. 6.Підсумки оперативно-оглядового контролю щодо проведення літнього оздоровлення та підготовки до нового навчального року
31.08. 2018 завідувач Шабельник І.А. завідувач Шабельник І.А. Вихователь-методист Грошева Л.І. Завідувач Шабельник І.А. Вихователь-методист Грошева Л.І. Завідувач Шабельник І.А. Доповідь, презентація План Лист МОНУ Програми, розклад, плани Інформація
II. 2.«Формування у дошкільників системи цінностей, культури світобачення через впровадженя освіти сталого розвитку»
1. Основні положення концепції сталого розвитку 2. Провідні засади освіти для сталого розвитку 3. Емпауермент – педагогіка мотивації і натхнення до дії 4. Позиція і роль вихователя в освітньому процесі для сталого розвитку 5. Результати тематичного вивчення рівня розвитку дітей дошкільного віку з розділу програми «Дитина у природному довкіллі»
.11. 2018 Вихователь Борисенко Т.С. Вихователь Толстокора Л.В. Вихователь Бондарчук В.І. Вихователь Кофанова О.С. Вихователь-методист Грошева Л.І. Доповідь Доповідь Доповідь Досвід Довідка
III.
3. «Реалізація інтегрованого підходу в освітньому процесі ДНЗ, орієнтованого на розвиток дитини»
1.Інтеграція в дошкільній освіті як інноваційне явище, або що треба знати про інтеграцію. 2.Інтегроване заняття: робота над помилками. 3.Освітня подія як засіб інтеграції освітнього простору. 4.Сенсорна інтеграція, або як допомогти кожній дитині. 5.Підсумки моніторингу результативності впровадження інтегрованого підходу у старшій групі за програмою «Впевнений старт»
.02. 2019 вихователь Семеннікова С.М. Вихователь Бондарчук В.І. Вихователь Кофанова О.С Вихователь Мітяєва Л.А. Вихователь- методист Грошева Л.І. Доповідь Доповідь Доповідь Доповідь Довідка
IV. 4.«Забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нової української школи». Підсумки роботи за рік» 1. Створення фундаменту успішності дитини в умовах нової української школи. 2. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової школи. 3. Неготовність дитини до школи: як правильно вчинити батькам. 4. Підсумки моніторингу рівня знань дітей за освітніми лініями за 2018/2019 навчальний рік (всі групи) 5. Підготовка до літнього оздоровчого періоду .05. 2019 Завідувач Шабельник І.А. Вихователь Синельник М.С.. Вихователь Борисенко Т.С. Вихователь- методист Грошева Л.І. Завідувач Шабельник І.А. Доповідь, презентація Доповідь Доповідь Довідка План

Підвищення педагогічної майстерності

Зміст роботи Термін Відповідальний Вихід, прим.
1 Плекаємо особистість. Заповіти Василя Сухомлинського 10.2018 Вихователь Бондарчук В.І. До педради
2 Використання ІКТ-технологій в освітньому просторі ДНЗ 12.2018 Вихователь Мітяєва Л.А. До педради та атестації
3 Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки 03.2019 Вихователь Толстокора Л.В. До педради, до відома
4 Казка в системі мовленнєвого розвитку дошкільників 05.2019 Вихователь Синельник М.С. До педради, до відома

Нетрадиційні форми роботи

1 Педагогічна піраміда знань: «Сучасні аспекти морально-етичного виховання» 09.2018 Вихователь Бондарчук В.І. До педради та атестації
2 Майстер-клас «Віночок із осінніх листочків: прикрашаємо дитячий садок» 10. 2018 Вихователь Борисенко Т.С. До педради та атестації
3 Тренінг для вихователів «Світ в об’єктиві: прийоми фототерапії в роботі з дітьми» 01.2019 Вихователь- методист Грошева Л.І. До педради
4 Ділова гра «Хай вогник творчості яскраво сяє» 02.2019 Вихователь Кофанова О.С. До педради
4 Коучинг для педагогів «Формула успішності» 04.2018 Вихователь Семеннікова С.М. До педради
Консультації
1. Розвиток особистісної сфери дошкільника 09.2018 Вихователь Синельник М.С. До відома, до педради
2. Сталий розвиток: стосується кожного 11.2018 Вихователь Толстокора Л.В. До педради
3. Смартмоб, ток-шоу, фестиваль майстрів та інші інноваційні форми роботи з батьками 12.2018 Завідувач Шабельник І.А До відома
4. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників 01.2019 Інструктор з фізкультури Сіромолот Д.М. До відома
5. Як весело й цікаво підготуватися до прогулянки 03.2019 Вихователь Борисенко Т.С. До педради
6. Медіадидактичні та технічні засоби на службі в педагога 04.2019 Муз. керівник Буткевіч Н.Г. До відома
Колективний перегляд педагогічного процесу
1. "Сватання Морквинки" казка – драматизація 10. 2018 Вихователь Борисенко Т.С. До педради та атест.
2 Освітній проект для дітей середньої групи «Українська народна іграшка» 11. 2018 Вихователь Бондарчук В.І. До педради
3. Фізкультурне заняття для дітей у ІІ молодшій групі 01.2019 Інструктор з фізкультури Сіромолот Д.М. До педради
4. «Запрошуємо у гості сонечко» Інтегроване заняття для дітей ІІ молодшої групи 02.2019 Вихователь Толстокора Л.В. До педради
5. Інтегроване заняття у І мол.групі «Річечка хлюпоче – малеча гратись хоче!» 03.2019 Вихователь Семеннікова С.М. До педради
6. Заняття «Крокуємо у Нову українську школу» (із залученням вчителів початкової ланки ЗОШ №2) 04.2019 Вихователь Борисенко Т.С. До педради
Кiлькiсть переглядiв: 967

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.